WRAP UP #1: Podsumowanie Czytelnicze Stycznia

sobota, lutego 02, 2019 Eli 33 Comments




Hej kochani! Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze. 
Pierwszy miesiąc 2019 roku już za nami... Czy tylko Wam się wydaję, że niedawno był Sylwester? W związku z tym rozpoczynamy pierwsze w tym roku i w ogóle na tym blogu podsumowanie czytelnicze miesiąca, czyli Wrap Up #1



WRAP UP #1
STYCZEŃ 2019

W styczniu przeczytałyśmy łącznie 6 książek 6 różnych autorów. Były to zróżnicowane gatunkowo książki, bo w zestawieniu znalazły się 2 romanse, 2 książki o tematyce świątecznej i 2 powieści dla młodzieży, w tym jedna z nich to powieść fantasy.
W sumie przeczytałyśmy 2102 strony. 




Przeczytane książki



"Miłość zimową porą" autorstwa Carrie Elks  - to lekka i przyjemna historia o miłości, nadziei, akceptacji i radzeniu sobie z emocjami. Rozgrzeje nasze serca niczym ciepło z kominka, przyprawi odrobiną świątecznych dramatów i sprawi, że ponownie uwierzymy w magię Bożego Narodzenia...
Polecamy! 




"Miłość na Gwiazdkę" autorstwa Collen Wright zabierze Was do cudownego pensjonatu Evergeen Inn, gdzie magia bożonarodzeniowa ciągle trwa, a cuda nie mają końca. Autorka zaprasza Was do środka, otula ciepły słowem i częstuje historiami pełnymi miłości. "Miłość na Gwiazdkę" jest jak opowiadanie Molly, pełne świątecznych życzeń i nadziei. Więc usiądź Drogi Czytelniku w wygodnym fotelu w cieple kominka i domowych pieleszy, odłóż przedświąteczny pośpiech na bok. Weź do ręki tą książkę i czytaj, czytaj, czytaj... A gdy skończysz, żar będzie trwał. 
Polecamy!



"Świąteczny list" autorstwa Elyse Douglas  - to magiczna, urocza historia o wielkiej miłości, która może przezwyciężyć wszelkie przeciwności losu. Przeniesie nas do innego  pełnego romantyzmu świata, który, nam wpółczesnym, jest bliższy niż nam się wydaje. Wystarczy tylko, że zapalimy stary lampion i wspomnimy kogoś z miłością w sercu...
Polecamy!



"Okrutna Pieśń" autorstwa Victorii Schwab - to powieść, która przeraża swoim mrokiem, a jednocześnie fascynuje czytelnika oryginalnym podejściem do człowieczeństwa. To książka łamiąca stereotypy, żywa, autentyczna i pełna kontrastów. Nie sposób się oderwać od tego świata, gdzie potwór nie zawsze jest potworny, a ludzie, ludzcy. Victoria Schwab daje nam obraz świata, w którym nie chcielibyśmy żyć; gdzie światło nie zwycięża ciemności, a każdy uczynek ma swoje mroczne konsekwencje i ciągnie się za nami jak cień. Daje nam do zrozumienia, że bliżej nam do potworów niż sądzimy... 
Polecamy!




"Milioner i bogini" autorstwa  to nie jest taki byle jaki romans. To pisana piórem komedia romantyczna w pełnym tego słowa znaczeniu. Duet Vi Keeland i Penelope Ward po raz kolejny oferują nam losy dwojga ludzi, które się ze sobą splatają na zawsze. To urocza, pełna humoru historia, która uczy nas, że nie warto kierować się uprzedzeniami, bo pozory często mylą;  że życie potrafi zaskoczyć w każdym monecie; i że kłamstwo, choć złe, nie zawsze wyrządza krzywdę, bowiem można kłamać z miłości. Sztuką nie jest bowiem kłamanie, ale jej wybaczenie i dążenie do prawdy. 
Polecamy!



"Kłamczucha" autorstwa E.Lockhart - to brutalna, pełna napięcia i dramatu opowieść o toksycznej przyjaźni, poszukiwaniu akceptacji innych i siebie samego. Podważy nasze zaufanie do ludzi, wywoła w nas podejrzenia co to ich prawdziwych intencji, ujawni ich mroczne dusze. Podda w wątpliwość przekonanie, czy kłamstwo ma zawsze krótkie nogi.   
Polecamy!

Statystyki: 

Liczba przeczytanych książek w styczniu: 6
Liczba przeczytanych stron: 360 + 350 + 360 + 280 + 432 + 320 = 2102 strony
Liczba napisanych recenzji: 6
Liczba napisanych postów: 6

Oprócz tego naszego bloga zaczęło obserwować ponad 20 osób i powoli zbliżyłyśmy się do 300 obserwujących na Instagramie (co osiągnęłyśmy z dniem dzisiejszym, za co gorąco dziękujemy ♥♥♥♥)



I jak oceniacie nasze styczniowe osiągnięcie? Moim zdaniem wynik nie jest zadowalający, bo mogło być lepiej. Przy odrobinie lepszej organizacji, myślę, że stać nas na lepszy wynik.
Przy każdym czytelniczym podsumowaniu miesiąca będziemy sobie wystawiać ocenę za osiągnięcia czytelnicze w formie ocen w szkole.

Kryteria:
0-5 książek - Dostateczny
5-10 książek - Dobry
10-15 książek - Bardzo dobry
<15 książek - Celujący


Na dzień dzisiejszy nasza ocena to 
4

A ile książek Wam udało się przeczytać??? Jakie to były książki???
Podzielcie się z nami. Może Wasze osiągnięcia będą stanowiły dla nas jeszcze większą motywację!
Do zobaczenia za miesiąc :)


Autor posta: Eli

33 komentarze:

  1. "Miłość na gwiazdkę" to bardzo fajna, świąteczna lektura. Polecam ją zresztą przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie książki można czytać zawsze i wszędzie :D

      Usuń
    2. Cześć, nazywam się Greta Icardi z USA, chcę podzielić się niesamowitym doświadczeniem z wszechmocnym dr Adeleke, mój mąż Greg złożył pozew o rozwód Byłem naprawdę zdruzgotany Płakałem dzień i noc każdego dnia powiedziałem jednemu z moich przyjaciół sytuacji i powiedział mi o potężnym zaklinaczu Dr Adeleke, czułem się trochę sceptycznie, ale postanowiłem spróbować, zrobiłem wszystko, o co mnie prosił i obiecał mi wynik w ciągu 24 godzin, a następnego ranka zaskoczyłem moją wielką niespodzianką to to Greg na kolanach błagał mnie, abym mu wybaczył i ponownie go zaakceptował. Jestem bardzo szczęśliwy dzięki dr Adeleke, który może również pomóc w skontaktowaniu się z aoba5019@gmail.com / WhatsApp +27740386124. Powodzenia

      Usuń
  2. Ja przeczytałam tylko 2 książki, ale ja ostatnio mam niestety tylko czas wieczorem (chyba, że wcześniej zmorzy mnie sen)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( Ale bywają trudne czytelnicze miesiące. Sama takie miałam.
      Pozdrawiam i życzę zaczytanego wieczoru! :D

      Usuń
  3. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w styczniu udało się przeczytać 7 książek. Przyznam że nie czytałam żadnej z wymienionych przez was :) Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Victorię Schwab mam ochotę już dawna, muszę w końcu w coś zainwestować... A u mnie 10 książek, więc co? 4+ czy 5-? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz... Teraz znalazłam u siebie błąd hehehe Powinno być od 6-10 i 11-15 :D Więc by wyszło takie 4+, ale to ja się pomyliłam, a że jestem nauczycielką z wykształcenia to każdy błąd rozpatruje się na korzyść ucznia, wiec u mnie byś miała 5- :D:D

      Usuń
  6. Ja też zakończyłam styczeń z 6 książkami. Z przeczytanych przez Was znam tylko Kłamczuchę, która była ok oraz Okrutną pieśń, która mi się bardziej podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybijamy piątkę! :D Teraz liczę, że uda mi się więcej niż 6 :)

      Usuń
  7. Styczeń zakończyłam z liczbą zero. XD Jednak jestem już po sesji i zabrałam się za czytanie. :) Z powyższych książek to żadnej nie czytałam.

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból :/ sesja potrafi człowieka wykończyć. Powodzenia w nadrabianiu zaległości książkowych :)

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej z wymienianych przez ciebie książek, ale Milioner i bogini mnie kusi! Lubię duet Vi i Penelope.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi kusi, niech kusi, bo Dex to cudowny mężczyzna ♥ Polecam!

      Usuń
  9. Ja cały czas chcę przeczytać Okrutną pieśń i nie mogę się zdecydować, czy kupować ją, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie kupić! :) Tylko nie trzeba się w nią dobrze wczytać :)

      Usuń
  10. Moim zdaniem macie bardzo dobry wynik czytelniczy. Oby tak dalej. Ja na razie nie sprawdzałam ilości przeczytanych książek w styczniu, ale wiem, że w porównaniu do wcześniejszych miesięcy jest dość słabiutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Kurcze, to nas pocieszyłaś :) Na pewno twoje kolejne miesięcy też będą lepsze:)

      Usuń
  11. Uwielbiam Milioner i Bogini I tylko to czytałam z Waszego stosu ;)
    Lawendowa Czytelnia się kłania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło nam słyszeć i witamy cię na naszym blogu :) teraz mykam na twój :D

      Usuń
  12. Ja przeczytałam w styczniu również 6 książek. Były to głównie książki fantasy (mój ulubiony gatunek) oraz dwie lektury. Wydaje mi się, że mogłabym więcej przeczytać, dlatego w lutym zamierzam pobić ten wynik.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przeczytałabym "Świąteczny list" i "Miłość zimową porą". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezły wynik! najbardziej mnie kusi ,,Kłamczucha" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, nazywam się Greta Icardi z USA, chcę podzielić się niesamowitym doświadczeniem z wszechmocnym dr Adeleke, mój mąż Greg złożył pozew o rozwód Byłem naprawdę zdruzgotany Płakałem dzień i noc każdego dnia powiedziałem jednemu z moich przyjaciół sytuacji i powiedział mi o potężnym zaklinaczu Dr Adeleke, czułem się trochę sceptycznie, ale postanowiłem spróbować, zrobiłem wszystko, o co mnie prosił i obiecał mi wynik w ciągu 24 godzin, a następnego ranka zaskoczyłem moją wielką niespodzianką to to Greg na kolanach błagał mnie, abym mu wybaczył i ponownie go zaakceptował. Jestem bardzo szczęśliwy dzięki dr Adeleke, który może również pomóc w skontaktowaniu się z aoba5019@gmail.com / WhatsApp +27740386124. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mąż zostawił mnie dla młodszej kobiety i byłam zdruzgotana. To było tak, jakby miała go pod wpływem złego zaklęcia, Saul z dnia na dzień zwrócił się przeciwko mnie bez żadnego ostrzeżenia. Zdarzyło się to w zeszłym roku, byłem zdesperowany, więc korzystałem z każdej strony rzucania zaklęć, którą udało mi się znaleźć, bez żadnych rezultatów. Przyjaciel wysłał mnie do dr Adeleke i skontaktowałem się z nim. Zaczął ze mną pracować w czerwcu. Dzięki całej jego wspaniałej pracy, mój mężczyzna i ja znów jesteśmy razem. Jestem tak szczęśliwy i zaszczycony, że mam po swojej stronie tak wspaniałą osobę jak ty. Dziękuję Ci! Skontaktuj się z aoba5019@gmail.com i na WhatsApp: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mąż wrócił do domu kilka tygodni temu. W tej chwili idziemy razem na poradnictwo, modlitwę i czytanie nabożeństw oraz uczęszczamy do kościoła. Powiedział mi, że jest mu przykro z powodu tego, jak mnie zranił i że naprawdę mnie kocha. Nadal stoję jako mój mąż. Dla tych, którzy mają nadzieję, że ich bliscy wrócą do domu! skontaktuj się z dr Adeleke, a on przywróci twoje małżeństwo, tak jak zrobił to dla mnie.
    Jego adres e-mail to (aoba5019@gmail.com) lub WhatsApp (+27740386124). Skontaktuj się z nim już dziś, jeśli potrzebujesz jego pomocy w swoim związku lub w jakimkolwiek innym przypadku.
    1) Zaklęcia miłosne
    2) Utracone zaklęcia miłosne
    3) Zatrzymaj zaklęcia rozwodowe
    4) Zaklęcia ślubne
    5) Zaklęcie ciąży
    6) Łamanie zaklęć
    7) Zaklęcie śmierci
    8.) Chcesz awansować w swoim biurze
    9) chcesz zadowolić swojego kochanka
    10) Loteria
    Skontaktuj się z tym wspaniałym człowiekiem, jeśli masz jakiekolwiek problemy, aby uzyskać trwałe rozwiązanie przez (+27740386124)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam wszystkich mam na imię Buma ze Stanów Zjednoczonych. Życie było bezbarwne, zanim dr Adeleke Oba pomogła mi zaklęciem miłosnym połączyć się z ojcem moich dzieci. Moja wola życia i cieszenia się życiem powróciła teraz, gdy moja rodzina została ocalona. Już nigdy nie poczuję się samotna. Dziękuję dr Adeleke Oba za sprowadzenie mojego męża z powrotem do mnie. Każdemu, kto zmaga się w małżeństwie lub związku, polecam dzisiaj dr Adeleke Oba. Wiem, że może rozwiązać twój problem, ponieważ jestem żywym świadkiem jego wspaniałej pracy. Skontaktuj się z dr Adeleke Oba, on również rozwiąże Twój problem. E-mail: aoba5019@gmail.com Zadzwoń/numer Whatsapp: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry, nazywam się Emma. Jestem tutaj, aby zeznawać o czarodzieju, którego poznałem w Internecie, który pomógł mi w uratowaniu mojego małżeństwa, które już się rozpadło. Spotykam się z nim online i nazywa się UDAMA ADA, powiedział mi, żebym nie martwiła się o mojego męża, że powinnam mu zaufać, że mój mąż wróci do mnie w ciągu 2 dni, co zrobiłam i dostałam rzeczy, na które potrzebował zaklęcia ja, teraz znów jestem szczęśliwa, bo mój mąż jest tu obok mnie i znów jesteśmy razem szczęśliwi. Chcę powiedzieć, że Bóg zapłać obficie amen. możesz skontaktować się z nim przez (+27 65 897 8226) lub e-mailem (udamaada@gmail.com). Powiedział, że leczy również wszelkiego rodzaju choroby, do których też można się do niego zwrócić po więcej szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry dzień! Nazywam się Martina Bonucci i to jest moja historia.. Po 3 latach rozbitego małżeństwa mój mąż zostawił mnie z trójką dzieci i moje życie legło w gruzach. Chciałem to wszystko zakończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ byłem tak przygnębiony. Przez cały ten czas byłem tak emocjonalnie przygnębiony, a życie wydawało się bez sensu. Pewnego pamiętnego dnia, przeglądając internet, natknąłem się na kilka opinii o dr Udamie. Niektórzy zeznali, że przywrócił ich byłego, niektórzy zeznali, że przywraca macicę i leczy choroby za pomocą jego ziół. Bardziej interesowało mnie pojednanie z mężem, które dr Udama umożliwiło w 3 dni. Teraz mój mąż wrócił i od tamtej pory żyjemy szczęśliwie. Dziękuję. Tutaj zostawiam kontakt dla wszystkich. E-mail: udamaada@gmail.com Zadzwoń / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami swoją opinią :)