J.Dean,

RECENZJA: Bądź moim szczęściem - J.Dean [stosik hańby #5]

poniedziałek, stycznia 18, 2021 Pola 5 Comments



Hej kochani. Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze. Witamy Was po dłuższej przerwie spowodowanej...no właśnie, trochę pracą, a trochę problemami natury osobistej. Mamy nadzieję, że wiosna przyniesie ze sobą nowy powiew sił i nadziei. Dzisiaj mamy damy dla Was recenzję książki z naszego #stosikuhańby, który przez ostatnie miesiące niestety znacząco urósł. Teraz czas na jego powolne niszczenie. Na początek debiut młodej dobrze zapowiadającej się pisarki o pseudonimie J.Dean i jej romans sportowy, pt. "Jesteś moim szczęściem", pierwszej książki z cyklu #FinalFour. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, serdecznie zapraszam.

J. DEAN "Bądź moim szczęściem"

Poruszająca opowieść o spełnianiu marzeń?


Tytuł oryginalny: "Bądź moim szczęściem"
Seria: Final Four #1 
Wydawnictwo: WasPos
Ilość stron: 447

"Bądź moim szczęściem" opowiada historię Heidi Bliss - młodej siatkarki, która od wielu lat pracowała na swój sukces. Kiedy zostaje dostrzeżona przez łowcę talentów czuje, że jej marzenie o wielkiej karierze w najwyższej lidze mogą nareszcie się ziścić a ona sama ma szansę zostać gwiazdą amerykańskiej siatkówki, uciec od łatki córki profesora matematyki. Wydaje się, że na pozór ma wszystko: studiuje, ma chłopaka Cartera, który jest obiektem westchnień niejednej dziewczyny i ma szansę dołączenia do drużyny Uniwersytetu w Detroit. Przyszedł więc czas, aby opuścić rodzinne strony i wyjechać z Auburn w Alabamie. I wszystko potoczyłoby się idealnie gdyby nie nieznajomy, którego niespodziewanie poznaje na stacji benzynowej... To zdarzenie zmienia w jej życiu więcej niż by chciała... 

Garett Ford to typowy facet po przejściach. Jego kariera siatkarska legła w gruzach po poważnej kontuzji kolana a życie wywróciło do góry nogami po nagłe śmierci matki. Miał jednak obok siebie ukochaną Amy i zdołał ułożyć swoje zawodowe i prywatne życie. Do czasu... gdy zmuszony jest zerwać zaręczyny ze swoją ukochaną na krótko przed ślubem. Dodatkowo po otrzymaniu intratnej oferty pracy trenowania jednej z lepszych siatkarskich drużyn żeńskich nie ma już nic do stracenia... No może poza sercem. 

Byłaś i jesteś dla mnie ważna. Sprawiłaś, że znów zacząłem się uśmiechać i odnalazłem radość, którą gdzieś straciłem.

Jak nie trudno się domyślić już od samego początku między Heidi i Garettem nawiązuje się intensywna wieź, która zaczęła się od zakładu i flirtu na stacji benzynowej. Późnej jednak sprawy między nimi zaczynają się komplikować, bo relacja między trenerem a zawodniczką nie wróży nic dobrego. Na szczęście wszystko kończy się dobrze i para dostaje szczęśliwe zakończenie na jakie zasługuje.  

Książka od początku wciąga nas w zawiły, ale niezwykle interesujący świat amerykańskiego sportu, którym żyją bohaterowie. To świat, który wciąga czytelnika i nie pozwala oderwać się od lektury. Choć jest po części literacką fikcją, daje czytelnikowi pełny obraz tego w jakieś rzeczywistości żyje Heidi i Garett i z czym muszą się oboje zmierzyć. Autorce udało się również świetnie odtworzyć realia rozgrywek w amerykańskiej pierwszej dywizji siatkówki. 

Autorce udało się stworzyć bohaterów, których da się z łatwością polubić, choć tutaj moją większą sympatię wzbudził Garett, Niemal od początku mu współczułam i przeżywałam z zaciekawieniem jego historię przed poznaniem Heidi. Przede wszystkim nie był typem bad boya i od początku mógł się wydawać już poważniejszym facetem. W przeciwieństwie do Garetta Heidi jest typową heroiną powieści dla nastolatek/młodych dorosłych i jej zachowania czasem wydały mi się irytujące. Na moją uwagę zasłużyła sobie oczywiście Amber, najlepsza przyjaciółka Heidi i dowiedziawszy się, że kolejna część serii będzie jej poświęcona właśnie jej perypetiom przyjęłam z zadowoleniem. Polubiłam także Willa. Skomplikowaną, ale interesującą postacią była da mnie także Laura, która zdołała jednak zdobyć moje współczucie. Najbardziej jednak znienawidziłam Amy i cieszę się że główni bohaterowie wznieśli się ponad intrygę, którą uknuła. 

Lektura tej książki, choć liczy sobie sporo stron należy raczej do przyjemności. Książkę czyta się lekko, pisarka ma lekkie pióro, dialogi bohaterów są naturalne a cała historia spójna. Choć jest to typowa "guilty pleasure" mnie kompletnie to nie przeszkadzało, gdyż szukałam czegoś lekkostrawnego, idealnego na wiosenne przesilenie. Autorka ponadto poruszyła w niej ważne dla młodych osób problemy jak: chęć ustatkowania się, niespełnione marzenia, znalezienie idealnej osoby do stworzenia stałego związku.

"Bądź moim szczęściem" to ciekawa opowieść o dorastaniu, spełnianiu marzeń, pokonywaniu słabości i walce z przeciwnościami losu. Zabierze nas do fascynującego świata sportu, w którym do wygrania jest więcej niż jeden set, a piłką meczową jest miłość. 

Za możliwość poznania historii Heidi i Garetta dziękujemy bardzo Autorce oraz Wydawnictwu



Autor:






Jeśli moja recenzja zachęciła Was do wyboru tej książki, klikajcie plusy na:

https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4964293/to-czego-pragniesz/opinia/65808239?#opinia65808239

5 komentarzy:

  1. Czy twój mąż/żona nagle powiedział, że chce rozwodu, a ty chcesz, żebyście wrócili i budowali szczęśliwą rodzinę? W takim razie przestań szukać, bo dr White, wielki czarodziej, ma dla ciebie rozwiązanie. Z zawodu jestem bankierem, kiedy rozpadło się moje 8-letnie małżeństwo, złamało mi to serce, a nawet wpłynęło na moją pracę, ponieważ zawsze myślałem, a nie koncentrowałem się. Naprawdę kocham mojego męża, więc szukam sposobów, aby go odzyskać po około 7 miesiącach życia osobno. Natknąłem się na zeznanie o mężczyźnie, który powiedział, że udało mu się awansować z pomocą świetnego czarodzieja dr. White'a, więc skontaktowałem się z nim, wyjaśniłem moje problemy małżeńskie i zapewnił mnie, że będzie lepiej dla mnie , ale powiedziałem kilka rzeczy, które trzeba zrobić, aby osiągnąć mój cel, postąpiłem zgodnie z instrukcjami i dziś znów żyję szczęśliwie z moim mężem, jest naprawdę wspaniałym człowiekiem i błogosławionym przez swoich bogów. Skontaktuj się z lekarzem białym w przypadku jakichkolwiek problemów życiowych na numer WhatsApp:
    +17168691327
    lub e-mailem: wightmagicmaster@gmail.com, nie pożałujesz spotkania z nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem srebrem od Garmana, wyszłam za mąż 8 lat temu bez dziecka, desperacko szukałam rozwiązania, bo lekarz powiedział, że nie mogę zajść w ciążę, ale mój przyjaciel skierował mnie do rzucającego zaklęcia o nazwie Dr white, a ja wyjaśnił mu moje problemy i obiecał, że za 12 dni wszystko będzie u mnie w porządku, dał mi kilka instrukcji, które zrobiłam doskonale, poszłam do szpitala na badanie i potwierdzili, że jestem w 1 tygodniu ciąży, a teraz mam mój piękny synek i ja też mamy teraz kolejną ciążę, wszystko dzięki Tobie Dr white, skontaktuj się z nim w celu uzyskania wszelkiego rodzaju rozwiązań,

    1) jeśli chcesz zwrócić Ex.
    2) jeśli chcesz zaklęcia zajść w ciążę.
    3) jeśli chcesz zatrzymać poronienie.
    4) jeśli chcesz być przez kogoś kochany.
    5) zaklęcie leczące wszelkiego rodzaju choroby lub schorzenia.
    I inni.
    jest najlepszy i bardzo prawdomówny. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę muszę podzielić się tym świadectwem, mam na imię pożyczka, jestem żonaty od 8 lat, a mój mąż zaczął sypiać na dworze i zdradzać z innymi kobietami, aż w końcu zostawił mnie dla innej kobiety, byłam w szoku z powodu miłości, którą mam do mój mąż, szukałam pomocy u tak wielu osób, ale nic nie wyszło, dopóki nie spotkałam się z dr DAWN z Internetu po tym, jak zobaczyłam wiele osób doceniających ją w Internecie, natychmiast się z nią skontaktowałam,
    Obiecała mi pomóc po tym, jak wszystko jej wytłumaczyłam, ale dała mi wskazówki, że wszystko zrobiłam perfekcyjnie, 2 dni później zadzwonił do mnie mąż i zaczął błagać o wybaczenie, bardzo mu przykro, że już nigdy mnie nie opuści, ja zaakceptowałem go i od 2 lat jesteśmy razem szczęśliwi, a mój mąż był niesamowity, wszystko dzięki dr DAWN, skontaktuj się z nią w celu uzyskania pomocy.

    1) zwróć swojego Ex kochanka.
    2) zaklęcie miłosne.
    3) zatrzymać poronienie.
    4) zaklęcie powodzenia.
    5) zaklęcie ciąży.
    6) zaprzestać masturbacji.
    7) zaklęcie zemsty. findritualforlife@gmail.com.
    Whatsapp: (+2349046229159)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami swoją opinią :)