kryminał,

POLECAMY: Książki idealne na...[spring edition]

niedziela, czerwca 20, 2021 czytamytu 12 Comments


Hej kochani. Jak się macie? Mamy nadzieję, że dobrze. W ramach podsumowania szybko mijającej wiosny mamy dla Was kilka propozycji, które warto przeczytać nim zacznie się lato.

KSIĄŻKI IDEALNE NA WIOSNĘ

Na początek coś dla fanów lekkich romantycznych historii.

Katherine Center "To czego pragniesz".

Samantha Casey jest zadowoloną z życia bibliotekarką w Kempner School. Ku przerażeniu Sam nowym dyrektorem zostaje jej dawny znajomy i współpracownik, Duncan Carpenter, w którym kobieta w przeszłości potajemnie się podkochiwała. Samantha pamięta go jako czarującego, wyluzowanego mężczyznę, dla którego kompletnie straciła głowę. On jednak nie odwzajemniał jej uczuć. Brak zainteresowania ze strony Duncana, którego widok każdego dnia łamał jej serce, oraz chęć uniknięcia niezręcznych sytuacji sprawiły, że Sam postanowiła przenieść się do innej szkoły.

Mężczyzna, który obejmuje posadę dyrektora, w niczym nie przypomina człowieka, którego Sam pokochała. Zmianie uległ nie tylko jego wygląd, ale i osobowość. Duncan jest wiecznie ponury, niesympatyczny i ma obsesję na punkcie przestrzegania regulaminu. Panująca na szkolnych korytarzach przyjacielska atmosfera nie jest dla niego priorytetem. Dyrektor Carpenter zamierza uczynić z Kempner School jedną z najnowocześniejszych placówek edukacyjnych, których głównym celem będzie dbanie o bezpieczeństwo uczniów. Samancie trudno uwierzyć, że to ten sam mężczyzna, ale chwilami zdaje się dostrzegać, że pod maską służbisty kryje się dawny Duncan – pełen ciepła i uroku.

Czy kobiecie uda się przebić przez mur, który zbudował wokół siebie Duncan? Jaka przyszłość czeka Sam i Duncana? Czy każde z nich odnajdzie drogę do upragnionego szczęścia?

Klaudia Bianek "Więcej serca niż rozumu".

Krystian jest strażakiem, któremu niestraszny żaden pożar. W pracy potrafi okiełznać płomienie, ale jest też ekspertem w wywoływaniu żarliwego pożądania w swoich nowo upatrzonych obiektach miłości. Jednym z nich jest pewna pociągająca dziewczyna, z którą idzie do łóżka. Nie wie, że już nigdy nie będzie w stanie o niej zapomnieć.

Marta stara się odnaleźć siebie. Żyje chwilą, a świat wydaje się nie mieć dla niej granic. Kiedy poznaje owianego złą sławą Krystiana, myśli o nim stają się coraz bardziej natrętne. Okazuje się, że pod fasadą niegrzecznego chłopca skrywają się sekrety, o których tylko ona będzie miała szansę usłyszeć.

Czy dziewczynie uda się powstrzymać powracające w głowie chłopaka krzyki z przeszłości i poskładać kawałki jego serca? Czy oboje będą w stanie przezwyciężyć dumę, a ich uczucie pokona budowane przez lata mury?

Ilona Gołębiowska "Zmysły".

Mocna, intrygująca, sensualna. "Zmysły" to pełna namiętności i zwrotów akcji opowieść o tym, że czasami w swoim życiu możemy spotkać kogoś, kto odmieni nas już na zawsze.

On ma za sobą złą przeszłość. Każdy dzień jest dla niego wyzwaniem. Nieustannie goni za utraconym przed laty szczęściem. Odskoczni szuka w zespole rockowym, szybkich motocyklach i ryzykownych decyzjach. Rządzą nim emocje. Ona buduje szczęście na pozorach. Jej życie przypomina złotą klatkę. Ma wszystko – wyjątkowego mężczyznę u boku, dobrą pracę, beztroską codzienność. Jednak czuje się zagubiona i nie potrafi walczyć o to, czego tak naprawdę pragnie.

Eliza i Natan są dowodem na to, że przeciwieństwa się przyciągają. Łączy ich jedynie muzyczna pasja – ona jest wokalistką w MovieBand, on gra w zespole rockowym Husaria. Poznają się w zaskakujący sposób. Z czasem zaczynają występować w warszawskim klubie Granda. Rodzi się pomiędzy nimi uczucie pełne emocji i namiętności. Wbrew rozsądkowi i wszelkim zasadom. Na drodze do ich szczęścia staną źli ludzie, misternie utkana intryga, rodzinny dramat i mroczne tajemnice z przeszłości.

Czy mimo wszystko będą potrafili zawalczyć o swoją tak wyczekiwaną miłość?

Dla kogoś wyjątkowego, kto daje nam nadzieję i doprowadza do utraty zmysłów, można zmienić całe swoje życie. Ale czy to wystarczy, żeby osiągnąć szczęście i naprawdę szczerze pokochać?

Agata Czykierda-Grabowska "Poza dzień i poza czas".

Antonia to wrażliwa i zamknięta w sobie studentka weterynarii. Jej małym, bezpiecznym światem jest fotografia, której oddaje całe swoje serce.

Daniel jest młodym, pogubionym chłopakiem z bagażem trudnych doświadczeń. Splot nieszczęśliwych wypadków sprawił, że wpakował się w poważne kłopoty, które wydają się nie do rozwiązania.

Gdy pewnego dnia Antonia postanawia zrobić zdjęcia na pobliskim, opuszczonym cmentarzu, nie spodziewa się spotkać na nim nikogo. A już na pewno nie człowieka, który ledwo umknął śmierci.Nieoczekiwane spotkanie na cmentarzu odmieni ich losy. Tylko czy ta historia ma szansę skończyć się dobrze?



Nicolas Sparks "Na zakręcie"

Opowieść o dwojgu ludzi, którzy na nowo nauczyli się kochać i cieszyć życiem.

Miles i Sara musieli pokonać w swoim życiu wiele zakrętów. On jest wdowcem samotnie wychowującym syna, ona – rozwódką. Wydawało się, że jedno drugiemu przywróciło wiarę w szczęście, że oboje odnaleźli wreszcie drogę do szczęśliwej przyszłości. Tymczasem okazuje się, że są złączeni szokującą tajemnicą, która zmusi ich do przemyślenia na nowo wszystkich wyborów. I dokonania następnych – które mogą złamać im serca.

Jak zakończy się romans Milesa i Sary? Czy przeszłość na zawsze ich rozdzieli?




Tutaj łakome kąski znajdą fani mocniejszych wrażeń i czytelniczych emocji.

Sam Lloyd "Schronisko"

Trzynastoletnia Elissa, utalentowana młoda szachistka, bierze właśnie udział w najważniejszym wydarzeniu swojego życia: Ogólnoangielskim Młodzieżowym Grand Prix w Szachach.

W trakcie turnieju zostaje porwana i budzi się w podziemnej celi gdzieś w Lesie Pamięci. Elijah ma dwanaście lat, ale zna całą okolicę jak własną kieszeń – właśnie dzięki temu wpada na Elissę. Kiedy pojawia się w jej celi, Elissa liczy na to, że chłopiec jej pomoże – że pójdzie na policję i przekaże wszystkie potrzebne informacje. Jednak Elijah nie chce, żeby dziewczynka odeszła z lasu.
W miarę jak zachowanie jej porywacza robi się coraz dziwniejsze, Elissa uświadamia sobie,
że ów dziwny, samotny chłopiec to jej jedyna nadzieja na przetrwanie. Próbuje przechytrzyć
Elijah i tak rozpoczyna się zabójcza, pełna zdradliwych pozorów gra w kotka i myszkę – a jednocześnie zawiązuje  
się relacja, która przesądzi o losach obojga.

Nicola Rayner "Złudzenie"

To nie jest historia o miłości…

Wspólne oglądanie wschodów słońca powinno być romantyczne. Ale ty zawsze byłeś w domu, ze swoją żoną, a ja kryłam się w cieniu w twoim ogrodzie. Myślałam, że nigdy się nie dowiesz, co do ciebie czuję. Aż któregoś wieczoru na moich oczach doszło do straszliwej zbrodni.
Marzyłam o tym, że to nas do siebie zbliży. Ale teraz kolejne sekrety zaczynają wychodzić na jaw. I wszystko może ulec zniszczeniu…

Zapierająca dech w piersiach opowieść, pełna niespodziewanych zwrotów akcji. Myślicie, że wiecie, jak to się skończy? Chyba jednak nie…



John Grisham "Wichry Camino"

Witajcie ponownie na wyspie Camino, tu wszystko może się zdarzyć - nawet morderstwo w oku cyklonu, które być może okaże się zbrodnią doskonałą…Księgarnia Bay Books Bruce’a Cable’a właśnie przygotowuje się do wizyty bestsellerowej autorki Mercer Mann, gdy huragan Leo zbacza z przewidzianego kursu i zaczyna kierować się prosto na wyspę Camino. Gubernator Florydy nakazuje obowiązkową ewakuację, a większość mieszkańców zabezpiecza swoje domy, wsiada do łodzi i ucieka na kontynent, ale Bruce decyduje się zostać i stawić czoło burzy. Niszczycielska siła huraganu zrównuje z ziemią zabudowania i pozbawia życia dziesiątki osób. Jedną z ofiar jest Nelson Kerr, przyjaciel Bruce’a i autor thrillerów. Jednak natura obrażeń Nelsona sugeruje, że to nie nawałnica była przyczyną jego śmierci: zmarł, otrzymawszy kilka podejrzanych uderzeń w głowę.
Komu zależało na śmierci Nelsona? Lokalna policja jest przytłoczona radzeniem sobie z następstwami burzy i niewystarczająco kompetentna, by zająć się tą sprawą. Bruce przystępuje więc do śledztwa, a to, co odkrywa między wierszami nieukończonej powieści, jest dużo bardziej szokujące niż jakikolwiek zwrot akcji w powieści Nelsona - i znacznie bardziej niebezpieczne.

Alaitz Leceaga "Córy Ziemi"

Istnieje coś, czego mężczyźni pragną bardziej niż pieniędzy – to władza. Niektórzy ją mają, inni marzą o niej przed snem, a jeszcze inni o nią walczą. Ty, Glorio, zagrażasz władzy, ponieważ nie jesteś posłuszna. I jesteś kobietą. Władza zawsze będzie szukała sposobu, by cię zniszczyć. Dlatego zawsze musisz być gotowa na cios.

Przeklęta ziemia
Hiszpański region La Rioja, 1889 rok. Plotka głosi, że winnice Las Urracas zostały obłożone klątwą, bo od lat dręczy je susza. Kiedy sąsiednie posiadłości rosną w siłę, Gloria może tylko bezradnie patrzeć, jak mija kolejny rok bez zbiorów w winnicy jej ojca.

Kobieta, która chce walczyć o władzę.
Nadchodzi czas, kiedy Gloria będzie musiała stanąć na czele rodzinnego interesu. I zdecyduje się wypowiedzieć wojnę innym właścicielom winnic, którzy nie wyobrażają sobie, że mogliby konkurować z kobietą. Tym bardziej taką, która śmie kwestionować ich władzę.

Tajemnica, która musi zostać wydobyta z cienia.
Z pomocą swoich sióstr Gloria podejmie walkę o przywrócenie dawnego blasku rodzinnemu majątkowi. Aby to zrobić, będzie musiała poznać sekrety od lat ukryte w zamkniętych sypialniach domostwa i na martwych polach winnic.

To powieść o kobietach, które w cieniu przekleństwa walczą o należne im miejsce.

I na koniec fani romansów i erotyków mogą znaleźć coś dla siebie.

Mia Sheridan "Bez powrotu"

Nowy, osadzony we współczesnych realiach romans Mii Sheridan, bestsellerowej autorki „New York Timesa“, jest jeszcze bardziej wartki, zmysłowy i szczery niż poprzednie, choć jednocześnie przepojony tym samym emocjonalnym napięciem, do którego przywykli czytelnicy.

Zamożna i obracająca się w najlepszym towarzystwie Olivia Barton nigdy by nie przypuszczała, że w trakcie podróży służbowej jej narzeczony zniknie bez śladu. Jest tym bardziej zrozpaczona i zdezorientowana, kiedy wynajęty przez nią prywatny detektyw namierza go na drugim końcu świata, w nadmorskim miasteczku w Kolumbii. Kraj został niedawno dotknięty potężnym trzęsieniem ziemi i śmiercionośnym tsunami, a w efekcie pozbawiony łączności ze światem, co prawie uniemożliwia wszelkie podróże. Olivia mimo to postanawia dotrzeć do Kolumbii i znaleźć odpowiedzi, których tak rozpaczliwie potrzebuje. Musi w tym celu zatrudnić przewodnika – najchętniej uzbrojonego. Pojawia się Thomas, mężczyzna, który woli kryć się w cieniu, otoczony aurą tajemnicy. Obiecuje pomóc Olivii przedostać się w głąb zdewastowanego, opanowanego przez przestępczość kraju. Niebezpieczeństwa nabierają nowego wymiaru, kiedy bohaterowie przekonują się, że muszą też walczyć z wzajemnym rosnącym zainteresowaniem. W południowoamerykańskiej dżungli wszystkie reguły się zmieniają, a Thomas i Olivia stopniowo odkrywają, że czasem to, czego się szuka, i to, co się znajduje, to zupełnie różne rzeczy.

I. M. Darkss "Ten zakazany"

Jace to mężczyzna idealny pod każdym względem. Jest bogaty, seksowny i stworzony do dzierżenia władzy. Cały świat niemal pada mu do stóp i podporządkowuje się ustalonym przez niego regułom, ale dla Sereny Chadway jest nudziarzem bez krzty poczucia humoru.

Przebojowa i charyzmatyczna kobieta to dla Jace'a uosobienie chaosu. Już przy pierwszym spotkaniu wie, że Serena jest zwiastunem kłopotów. Zdaje się bowiem, że wypluwa nieszczęścia jak puszka Pandory.

Nie znosi jej ciętych ripost, pstrokatych ciuchów, wiecznego zadowolenia i… szczurów!

Jednak zarazem jej pragnie. Albo postradał rozum, albo ta zołza rzuciła na niego urok. Od początku wydawało mu się, że jest wiedźmą.

A najgorsze, że przez pomyłkę personelu hotelowego Jace utknął w swoim apartamencie z nieokiełznaną współlokatorką na pięć kolejnych dni...

I nocy!

Penelope WardVi Keeland "Najpiękniejsza pamiątka"

Od początku wszystko szło nie tak. Zerwane zaręczyny tuż przed samym ślubem. Samotna wycieczka zamiast podróży poślubnej. Fatalna pogoda, odwołane loty, a w perspektywie koczowanie w lobby hotelu zamiast oczekiwania na koniec śnieżycy w cywilizowanych warunkach. To wtedy nieoczekiwanie zaczęła się historia rodzeństwa Madeline i Milo Hookerów, choć oboje nazywali się zupełnie inaczej i wcale nie byli bratem i siostrą.
Śnieżyca minęła, loty przywrócono, a Madeline i Milo nie potrafili się rozstać. Stali się sobie bliscy. Przez kilka cudownych dni byli nierozłączni. Nie poznali swoich prawdziwych imion, choć zdradzili sobie najpilniej skrywane sekrety. Zwiedzali razem różne miejsca i zbierali pamiątki. A gdy wreszcie przyszedł czas rozstania, obiecali sobie, że spotkają się znów, za trzy miesiące w Nowym Orleanie. Wtedy będą już wiedzieć, czy są na siebie gotowi.
Powrót do domu przyniósł dziewczynie nowe rozterki i kolejne znaki zapytania. Od chwili pożegnania wiedziała, że będzie tęsknić za pięknym nieznajomym. Serce mówiło jej, że są dla siebie stworzeni i mogą zbudować cudowny związek. Rzeczywistość jednak okazała się zupełnie inna od marzeń o bajkowej miłości. Madeline — a właściwie już Hazel — zaczęła sobie zadawać pytania, czy w jej przyszłości jest w ogóle miejsce dla mężczyzny i czy ma jeszcze szansę na prawdziwe, szczere uczucie.

Ogarnęło ją zwątpienie, a miesiące powoli upływały...
Czy wspomnienia mogą zastąpić prawdziwą miłość?

Celia Aaron "Mężczyzna bez uczuć"

Sebastian Lindstrom do perfekcji opanował ukrywanie prawdziwych intencji przed innymi. Z jego twarzy nie można niczego wyczytać. Jest chłodny i zdystansowany. Jako odnoszący sukcesy biznesmen, zarządzający firmą, którą przejął po ojcu, ze względu na swój sposób bycia jest jednym z najbardziej tajemniczych ludzi w Nowym Jorku.

Jednak kiedy na imprezie firmowej poznaje Camille Briarlane – dziewczynę jednego ze swoich pracowników – coś zwala go z nóg. Kobieta nie przyszła sama, co sprawia, że potrzeba, by ją mieć, staje się jeszcze silniejsza.
Sebastian z trudem nad sobą panuje, co nigdy mu się nie zdarzyło. Gdyby mógł, zabrałby Camille od razu do siebie i sprawił, aby należała tylko do niego.
Kobieta nie ma pojęcia, że w głowie tego potężnego i jednocześnie bardzo zimnego mężczyzny narodził się pewien plan…

Pozdrawiamy serdecznie

Eli & Pola



12 komentarzy:

  1. Ciekawe zestawienie. Nie znam żadnej z tych książek, ale dwie mam w planach: "To, czego pragniesz" oraz "Córy ziemi" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najchętniej siegnelabym po Sparksa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka z wymienionych książek ma w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka mam już na swojej półce do przeczytania :) Polecam także "Blizny przeszłości" dla wszystkich fanów thrillerów psychologicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy twój mąż/żona nagle powiedział, że chce rozwodu, a ty chcesz, żebyście wrócili i budowali szczęśliwą rodzinę? W takim razie przestań szukać, bo dr White, wielki czarodziej, ma dla ciebie rozwiązanie. Z zawodu jestem bankierem, kiedy rozpadło się moje 8-letnie małżeństwo, złamało mi to serce, a nawet wpłynęło na moją pracę, ponieważ zawsze myślałem, a nie koncentrowałem się. Naprawdę kocham mojego męża, więc szukam sposobów, aby go odzyskać po około 7 miesiącach życia osobno. Natknąłem się na zeznanie o mężczyźnie, który powiedział, że udało mu się awansować z pomocą świetnego czarodzieja dr. White'a, więc skontaktowałem się z nim, wyjaśniłem moje problemy małżeńskie i zapewnił mnie, że będzie lepiej dla mnie , ale powiedziałem kilka rzeczy, które trzeba zrobić, aby osiągnąć mój cel, postąpiłem zgodnie z instrukcjami i dziś znów żyję szczęśliwie z moim mężem, jest naprawdę wspaniałym człowiekiem i błogosławionym przez swoich bogów. Skontaktuj się z lekarzem białym w przypadku jakichkolwiek problemów życiowych na numer WhatsApp:
    +17168691327
    lub e-mailem: wightmagicmaster@gmail.com, nie pożałujesz spotkania z nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra Wróżka Alicja zaprasza na wróżby email lub telefon
    zamów wróżbę szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online
    poznaj swoją przyszłość, szybka odpowiedź w 2 godziny
    http://wrozkaalicja.pl
    Wykonuje również rytuał miłosny na konkretną osobę i naprawę związku..

    OdpowiedzUsuń
  7. Od siebie polecam ostatnio przeczytany kryminał "Zew". Wciągający i nietuzinkowy. Autor zaprasza czytelnika do świata straży granicznej i zgrabne prowadzi przez kolejne wątki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Część z nich już czytałam. Całkiem ciekawe historie. Narracje zupełnie różniące się od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ne znam żadnej z tych książek, obecnie mam w planach książkę "Nowa wojna klimatyczna" . Temat ciekawy i bardzo na czasie. Mam nadzieję na ciekawą lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM NA IMIĘ WILLIAM.
    Jestem szczęściarzem, że znalazłem rzucającego zaklęcia, które jest prawdziwe i dotrzymując jego słów, dr Ogundele przywiózł z powrotem moją żonę, która po 3 latach zostawiła mnie dla innego mężczyzny, po jego pracy dla mnie wróciła po 24 godzinach… błogosławieństwo ty i mój Bóg byście byli bezpieczni i zdrowi. To jest mój sposób na docenienie go, jeśli potrzebujesz pomocy w związku, małżeństwie itp. Skontaktuj się z dr Ogundele WhatsApp lub Viber: +27638836445. On jest dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę muszę podzielić się tym świadectwem, mam na imię pożyczka, jestem żonaty od 8 lat, a mój mąż zaczął sypiać na dworze i zdradzać z innymi kobietami, aż w końcu zostawił mnie dla innej kobiety, byłam w szoku z powodu miłości, którą mam do mój mąż, szukałam pomocy u tak wielu osób, ale nic nie wyszło, dopóki nie spotkałam się z dr DAWN z Internetu po tym, jak zobaczyłam wiele osób doceniających ją w Internecie, natychmiast się z nią skontaktowałam,
    Obiecała mi pomóc po tym, jak wszystko jej wytłumaczyłam, ale dała mi wskazówki, że wszystko zrobiłam perfekcyjnie, 2 dni później zadzwonił do mnie mąż i zaczął błagać o wybaczenie, bardzo mu przykro, że już nigdy mnie nie opuści, ja zaakceptowałem go i od 2 lat jesteśmy razem szczęśliwi, a mój mąż był niesamowity, wszystko dzięki dr DAWN, skontaktuj się z nią w celu uzyskania pomocy.

    1) zwróć swojego Ex kochanka.
    2) zaklęcie miłosne.
    3) zatrzymać poronienie.
    4) zaklęcie powodzenia.
    5) zaklęcie ciąży.
    6) zaprzestać masturbacji.
    7) zaklęcie zemsty. findritualforlife@gmail.com.
    Whatsapp: (+2349046229159)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami swoją opinią :)